Innoirea Garderobei de Toamna cu Bani Putini



Avand in vedere ca a venit toamna, cel putin calendaristic daca nu si din punct de vedere meteorologic, cred ca este vremea potrivita sa aducem unele imbunatatiri garderobei de toamna, astfel incat in momentul in care anotimpul chiar isi va intra in drepturi, sa avem la ce outfit sa apelam fara a ne impiedica de diverse lipsuri. Si pentru ca o astfel de innoire a garderobei se dovedeste a fi destul de costisitoare aproape intotdeauna, m-am gandit sa va impartasesc si voua un loc nou, recent descoperit de mine, unde am gasit haine reduse din colectiile noi, un loc de unde am reusit sa imi cumpar o multime de haine, incaltaminte si chiar cosmetice fara sa platesc o mica avere pentru ele. Siteul pe care l-am gasit de curand si despre care vorbesc se numeste chiar www.hainereduse.ro si este cu siguranta un loc unde va veti putea bucura de discounturi si marfa de calitate, indiferent de gusturile in materie de moda pe care le aveti. Eu spre exemplu in acest magazin de haine online mi-am gasit o multime de haine... 


Camasi, un cardigan pe care il ador si pe care il pot purta atat la tinutele casual cat si la cele ceva mai elegante, multi, multi pantaloni drepti si skinny si nu in ultimul rand bluzite, cosmetice, accesorii si o pereche de tenisi destul de grosi. Nu am cheltuit vre-o suma fabuloase pe toate acestea, ca nu aveam de unde, asa ca am fost tare multumita sa am si cosul plin si portofelul inca cu bani. Revenind inca putin la calitatea produselor, pe unele dintre ele am apucat deja sa le port si spal pana acum si va spun sincer ca materialele se comporta foarte bine, nu se decoloreaza, nu se intind si asa cum mi s-a parut de la prima vedere pe site, hainele nu sunt din materiale in care transpirati desi nu va e nici macar cald. Recomand acest magazin tuturor celor ce au anumite lipsuri in garderoba de sezon si nu isi permit sa cheltuiasca un salariu pe 2-3 piese vestimentare si chiar si celor ce de obicei cheltuiesc multi bani pe haine, caci vor face o economie si vor putea cumpara mult mai multe lucruri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu