Updated Bookshelf



Incep prin a spune cate ceva despre maratonul de lectura. La mine a durat doar patru zile pentru ca in rest am citit, cam de loc. Am terminat patru carti, si aproape 1800 de pagini si sunt intr-un fel de reading slump. Dar, mi-am petrecut timpul facand treaba pe la curte si plimbandu-ma cu bicicleta cateva ore bune. Subiect incheiat. Stiu ca asta doar maraton de lectura n-a fost pentru mine, dar macar am incercat. A fost o saptamana lunga. Ieri insa, facand curat am facut curat si in biblioteca. Si o prietena foarte buna mi-a facut rost de seria completa Sandra Brown si alte cateva carti ce arata foarte bine, de pe vremea cand era la liceu. Pe care le-am pus imediat pe un raft apropiat. In afara de Instrumente Mortale, doamnelor si domnilor, cartile mele preferate! Si acel clopot care era in ton cu Circul Noptii. Seriile mele preferate cu magie. Si vikingii mei iubiti din Suedia. Sa zicem ca sunt o fana inraita a personajelor de genul, a dragonilor si creaturilor gen sucubii, lamiile, vrajitoare banshee. Carti de la mama pe care trebuie sa le citesc/din care am citit cateva. Colectia Sandra Brown. Vampiri si Divergent care sta acolo pana ii apare ultima surioasa. Dupa, ii fac altar. Cartile preferate ale lui tata sunt scrise de James Clavell si Alexandru Dumas ale mele. Din pretioasele carti ale fratelui meu ii lipseste Hobbitul, care cred ca e imprumutat. De unde de asemenea vreau sa dau Evermore si Luna Albastra. Dupa cum vedeti suntem o familie de cititoris si ador asta. Voiam sa mai scriu cate ceva, dar nu stiu ce. Asa ca va urez sa aveti o saptamana superba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu