Cum va Imbracati Bine cu Bani putini?



Primul raspuns la intrebarea pe care probabil toate femeile o au in legatura cu tinutele lor la un moment dat, este imaginatie. Daca din intamplare imaginatia lipseste sau are un moment de cumpana... exista internet sau reviste de unde va puteti inspira simplu si rapid! Dupa ce aveti idee ce look ati vrea sa adoptati, recomand cu incredere outlet-urile (eu sunt un fan al lor, de cele mai multe ori mi-am gasit haine foarte foarte faine in magazine de genul). O idee buna ar fi si atelierele designerilor locali (nu contreaza orasul in care va aflati caci astfel de ateliere se gasesc pretutindeni). Gasiti preturi bune de cele mai multe ori si cu siguranta, produsele sunt in serie limitata ceea ce inseamna ca aveti mari sanse sa va procurati o haine unicat. Un alt loc plin de surprize poate fi si un second-hand. Inainte, cand eram la servici, intram de cateva ori pe luna intr-un magazin de genul acesta care era aproape de servici... 

Acolo gaseam de multe ori lucruri frumoase si foarte, foarte ieftine. Cand nu le gaseam eu, le gasea cate o colega pentru mine si tot nu plecam cu mana goala. Nu consider ca este un lucru rusinos sa cumperi ceva dintr-un second, la urma urmei hainele alea sunt curatate si dezinfectate. Ce daca le-a mai purtat cineva inainteata timp cat arata foarte bine, imi plac si platesc pentru ele un pret minim?! Boutiq-urile locale sunt si ele pe lista mea. De regula gasesti lucruri un pic mai altfel intr-un sens bun, la preturi mai mici decat la brandurile consacrate. Nu in ultimul rand... croitoreasa! Daca stiti pe cineva in care aveti incredere, daca aveti un pic de imaginatie (sau timp de cautat pe net / reviste de unde sa va inspirati) si chef de cautat materiale, cu siguranta o sa va imbracati bine, modern si original cu bani putini si in plus orice haina va veni ca turnata fiind facut ala comanda!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu